Reklamačné a záručné podmienky
Vážený odberateľ, prečítajte si prosím pozorne nasledujúce informácie, ktoré presne ustanovujú
podmienky a spôsob, akým môžete uplatniť reklamáciu na tovar zakúpený v našom obchode.
Pri reklamácii je potrebné predložiť riadne vyplnený záručný list. Záručný list je dokladom práv spotrebiteľa – zákazníka v zmysle ( § 429 Obchodného zákonníka), sa poskytuje záručná doba 24 mesiacov odo dňa expedície.
Záruka sa vzťahuje na všetky
výrobky , pri ktorých sa prejaví chyba materiálu, alebo chyba vzniknutá pri
výrobe.
Záruka sa nevzťahuje na:
- Záruku nie je možné uplatniť pri zanedbaní povinnej údržby, ktorú je potrebné vykonávať v súlade s návodmi na obsluhu a údržbu zariadení
- Chyby vzniknuté nesprávnym projektom, nevhodným elektrickým istením, nedodržaním predpísaných napätí
- Vonkajšími podmienkami, poškodenie spôsobené prepravou a manipuláciou /po montáži/,poškodenie zariadenia treťou osobou, živelnou pohromou
- Nevhodnými prevádzkovými podmienkami, násilné poškodenie, neoprávnený zásah do zariadenia a pod.
- Preťaženie výrobku resp. jeho nevhodné použitie v extrémnych prevádzkových podmienkach
- Zariadenie, ktoré bolo demontované z miesta inštalácie pre začatím servisného zásahu, alebo bolo odpojené od pôvodnej inštalácie bez predchádzajúceho súhlasu
-
Bežné opotrebenie
Záručná lehota sa predlžuje o obdobie počas vykonávania záručnej opravy, počnúc dňom, kedy si zákazník uplatnil nárok na záručnú opravu u povereného servisného strediska, až do termínu, kedy bol povinný opravený výrobok po skončení opravy prevziať/užívať.
V prípade zistenia, že porucha výrobku nespadá do rozsahu záruky, náklady spojené s opravou výrobku a výkonom servisného technika hradí vlastník výrobku.